HärligaLivet

fredag 28 januari 2011

Fredag

Jag sitter och slappar i soffan , kl är sjugo över 3.Telefon ringer. Hej hopp Lotta i luren. Va gör du ikväll kl 18,00. na jo na inget tror jag. Vill du följa med med mig på Idrotts galan i nyköping. E e e jo men visst det kan jag väl. Måste fixa ett par saker först innan jag kan säga JAA. Sagt och gjort.
Vilken kväll. Även om man inte är sport intresserad kan man ju titta på mycke annat. wow wow.....
Vi fick en god 3 rätters meny. Mums ett- för svamp såsen Annars va det helt okej.Artisten Jan johansen va där och jan Bylund. Ett underbart party band The Blayboys. Wow säger jag bara, vilka killar .  Synd att kära lotta skulle upp och jobba idag, annars hade vi nog stannat till kvällens slut och rockat loss till bandet. Som sagt den finns ju en dag efter oxå. Tur va väl det,lite trött idag. Tack Härliga underbara Lotta för att du ville att just jag skulle följa med

Inga kommentarer: