HärligaLivet

söndag 10 april 2011

Biltur

Äntligen är all snö borta. I går var jag och Ted en biltur till Vikbolandet. Skulle se om vi hittade några roliga loppisar, men inte en enda hittade vi. Surt. Men vi hitta ju till violas romatiska hem. Jisses. Så mycke fina saker det fanns. Ville ha allt. Så det va inte sista gången jag var där kan jag ju säga. Inte långt heller för min del. Sen blev det pizza i Östra Husby. Mycke gott.
Dom här fina tygstyckena köpte jag hos Viola. Jag ska ha andra kuddar i soffan som jag sen tänkte sy på dom här fina.

Eftermiddagen bjöd på fint väder. Började kratta lite, men det blåste så mycke så jag illsknade till och gick in i stället. Hatar när det blåser. Gjorde om i Emelies rum och städade och gjorde fint. Nöjd Dotter.
Blåsten har lagt sig så det får bli nytt försök till att vara ute idag. Tror det blir städning av husvagnen... Snart premiär...=)
Ha en skön Söndag alla.
Kram Pernilla

2 kommentarer:

Millygarden sa...

Synd på loppisar men förstår att violans härliga butik vägde upp det. Vackra kuddar du visar.

Tack för hälsningen hos mig!
Kram Marina

Viola sa...

DÅ förstår jag vem du var :) hoppas att få se dig igen, och tack för dina rara ord, dom värmer, kramen från VIOLAN