HärligaLivet

fredag 1 april 2011

Kurs kväll !!

En härlig pyssel kväll i går hos Anita på Valsatäng. Det är ju så kul. Alla dessa människor som man träffar och att man kan göra så olika arrangemang och man använder likadana grejor. I går va jag faktiskt lite udda. De andra gjorde kransar men inte jag. Hittade en gammal bräda hos Anita som jag bara smälte för. Jag är väldigt nöjd. I den lilla kannan tänkte jag sätta en mur gröna. Jag får väl se om jag ska ha den inne eller utan för ytterdörren .


Å ja, alltså, jag måste bara berätta om en kvinna som ALLTID är med nästan varenda kurskväll. "BENGTSSON" Jag blir full i skratt bara jag ser henne. I går skulle hon göra en dörr krans. Haha... Hon har massor med lådor och prylar med sig. hallelulija.... Iallafall den här kransen den syns nästan inte för alla saker hon limmar i. Det finns inget som passar med ngt, och pratar gör hon HELA tiden, och har ett uttryck i ansiktet hela tiden med sin näsa, alltså hon snörvlar in och näsan åker upp och ner  precis som en kanin gör. *Fniss* Nä man för inte skratta. Men hon är bara för mycke ibland.

Tjolahopp nu är det FREDAG igen. Hoppas på lite vår ute så man kan börja kratta gräset snart.
Hoppas ni får en skön helg.
Kram Pernilla

    Dom här söta små hönnorna kunde jag bara inte motstå.

Inga kommentarer: