HärligaLivet

fredag 20 maj 2011

Igen

osså va det Fredag igen. Så härligt. Fint väder har vi haft idag. Men jag han inte njut så mycke av den för jag har mest farit runt på stan i olika ärenden. Varit hos doktorn med isak och hans fot. Så nu fick vi en remiss till röntgen. Det känns skönt.
Ikväll har vi grillat och nu sitter vi och tar varsin drink jag och mannen och njuter av allt som blommar.
Tack för alla fina kommentarer jag har fått här på bloggen. Jag bli lika glad varje gång.
Välkomna ni som har lagt er som följare.

Ha en underbar helg, så ses vi snart igen.
Kram Pernilla

2 kommentarer:

Snögården sa...

Du kan ju med trixa och fixa med bilder...kul är det.
Vilka vackra blommor ni har i trädgården...du skulle skratta åt vå hi hir.
Kram Anni

Cajsas Faster sa...

Skål!
ha en skön kväll:)
Kram Marie