HärligaLivet

måndag 27 juni 2011

Vi hade i allfall tur med vädret !

Midsommar afton bjöd på toppen väder, det kan vi inte klaga på. Vi dukade lång bord mellan vagnarna. Här är INGENTING vitt. Haha... Allt är lite taikon när vi ses. Man tager vad man haver. Så sill och potais och god dricka. Mums...


Midsommar dagen bjöd på ganska fint väder lite molnigt. Alla barn va ute och trampade tramp båt.
Jag hade en underbar utsigt från fönstert i husvagnen.
På lördag kvällen kom en stört skur på några minuter. Mitt i grillningen förstås. =)

Det konstiga va att det regnade sedan längre ut över havet men inte över campingen. Det såg så häftigt ut.

 Det har varit en mysig och slappande helg. Nu är det bara några veckor kvar tills mannen har semester. Då rullar vagnen igen. LÄNGTAR.....

Det ser ut som att det bjuder på fint väder hela veckan så idag blir det nog stranden besök.
Hoppas ni oxå får sommar väder nu.
Ha en skön vecka så ses vi snart igen.
Kram Pernilla

2 kommentarer:

Elzie sa...

Den campingen har vi också besökt för några år sen, men inte hade vi den utsikten inte! Och typiskt var det med bilden på mannen med paraply. Så är det nästan varje midsommar tycker jag.
Här är det 3½ vecka innan jag får vara i husvagnen på heltid. Nu börjar man verkligen längta efter semester.
Hoppas du har en bra kväll.
Kram Elzie

Elsa och Helena sa...

Åhh så mysigt ni hade på midsommar, jag tycker det ser jättetrevligt ut. Roligt för barnen att kunna roa sig också. Ha en riktigt fin helg nu:) KRAMAR Helena