HärligaLivet

söndag 22 januari 2012

Hej på er!

Tack för alla krya på hälsningar jag har fått. Dom gör mig verkligen glad i elendet.
Vi var då hos doktorn i fredags och fick bekräftat att det var lunginflammation och en del av astman som han har. Så han fick andas ventolin och dricka pulmicort. Penicelin fick vi oxå.



När vi kom hem var han en spidad och glad kille. Men det gick över framåt lördags morgon. Hosta hosta hosta. Stackars unge. Han somnade sedan av utmaning men va endå helt slut hela dagen.



Han va både arg och ilsken och trött och jag var minst lika trött. För det finns inget som är så jobbigt som när ens barn mår så dåligt. Jag ska verkligen inte klaga men när man är mitt uppe i någon mår man så dåligt. Jag är såå tacksam att jag har friska barn och inte behöver åka korsan och tvärsan och in och ut på olika sjukhus med barn som har hemska sjukdomar och aldrig blir friska.


Idag blir det nog inte heller mycket gjort. Mannen är oxå febrig och förkyld.
Hoppas ni mår bra och att ni får en skön söndag.
♥Kram pernilla♥

3 kommentarer:

Unknown sa...

Hej vännen,stackars lilla kille...Jag hoppas att familjen frisknar till snart...

Stor kryapåerKRAAAAAM från mig!!!

Anna sa...

Åh, stackars liten...Jag hade lunginflammation för 2 år sedan och har aldrig varit så sjuk i mitt liv!!
Kram Anna

Unknown sa...

Ja det gör jag..;)) skicka din mail så tar vi det där över...;)

KRAAAM!!!