HärligaLivet

måndag 6 februari 2012

Kallt kallt kallt!!!

Hej på er!

Brrrr sjutton var det har varit kallt denna helg. Det är till och med kallt inne. Brasan har brunnit hela helgen. Men tyvärr så ger den inte så mycket värme. Vi har en öppen spis i källaren så det är bara närmast där som det blir varmt. Ett och annat ljus har oxå varit tänt här. Så här har jag och mannen suttit i helgen och myst. -25 gr ute är lite mycket kan jag tycka.








Igår var det is på insidan av fönstren. Inte så kul.



 Temperaturen ska ju sjunka lite nu. Hoppas det blir lite mildare.
Kanske man skulle åka skridsko efter jobbet idag. Det är något år sedan jag åkte. Fniss... men jag får ju så ONT i fötterna av skridskorna. Känns som man har bly klumpar på fötterna.  En is är spolad uppe på våran skola. Super bra tycker. Då har ungarna något att göra.
Brukar ni åka skridsko ??

Ha nu en bra start på veckan.
Kram från mig ♥

2 kommentarer:

Unknown sa...

Gomorron vännen,ja det har verkligen varit kallt i helgen,vi har vedpanna i köket så här har vi haft det riktigt skönt och mysigt...;))) Idag är det bara -5,det svänger fort,så idag blir det nog en kort prommis..;))

Ha en riktigt bra dag...KRAAAAAM på dig!!

Rosa i huset i vitt sa...

Vad härligt det ser ut att sitta där.
Kram Rosa