HärligaLivet

torsdag 5 april 2012

Glad Påsk

Så är då den här dagen till enda och jag är helt slut.

Idag har vi haft påsk firande i skolan. Fullt ös hela dagen. Från sång till mat och massor med olika aktiviteter för barnen. En kanin och tupp var ut klädda idag. Tyvärr får man ju inte lägga ut bilder på skolbarn utan lov så det tänker jag inte göra. Men så roligt. Idag var det beställt påsk buffé.
Dukning i matsalen stod på mitt schema.



Gult är fult. Jo annars tycker jag det, men det här blev en fin färg klick på påsken.


Jag hade bestämt mig för att klä ut mig idag. Egentligen behöver jag ju inte det ... Hihi... jag snyggade till mig lite. =)
Barnen skrattade hjärtligt och barnen från dagis blev nästan helt förskräckta. Men jag lyfte bara lite på min bamse näsa så kände dom igen mig. Hihi, stackars barn......Dom ligger kanske sömnlösa inatt :Hehehee....

Nu har vi påsklov jag och barnen 10 lediga dagar. Så skönt det ska bli.
Nu får ni ha en härlig påsk med mycke mys och mat godis och allt vad ni nu hittar på.


17 kommentarer:

Elzie sa...

Herregud vad häftig du var, haha! Kan förstå om ungarna blev rädda för den näsan!! Synd att vi inte fick se dom små häxorna och allt annat de klätt ut sig till, men finns det regler så gör det.
Hoppas du får en riktigt fin påsk.
Kram Elzie

Rosa i huset i vitt sa...

Tjusig

Ha en skön Påsk
Kram Rosa

bakom berget sa...

Va snygg du e! ha ha ha....men det är helt rätt. Man SKA bjuda på sig själv.
Helt rätt du! Ingen mat, bara godis. De e påsk de du!
KRAAAM!

Änglarnas hus sa...

Härligt med buffe på skolan..och så fint dukat dessutom!!

Ha en riktigt härlig Påskhelg nu!!

Kram Kram//Sanne

Hjärtruds Stuga sa...

Hi hi ...snyggaste påskkärringen jag sett på länge. Kul med busiga "mattanter".

Ha det gott.

Kram Karin

lisashus sa...

Riktigt snygg är du tjejen! Du passar ju i ALLT!!!

Ha en riktigt skön och ledig påsk!
Påskkramar!
Lisa

Enelid vitt och lantligt! sa...

Ha ha så söt du är..Ha nu en riktigt härlig påsk! Kram Carita

Unknown sa...

Hahahaha...Jädrans vilken snygging...
När mina grabbar gick i skolan då brukade jag går dit till påsk och jul å pyssla...;)))Jag tyckte att det var sååå roligt att vara med dom å dom andra barnen och jag blev riktigt tjenis med lärarna..;))) Jag brukade bli inbjuden till lärarrummet på kaffe ibland...Trevligt..;))

Ha en riktigt mysig lååångfredag,vännen...KRAAAAAM på re!!!

idémakeriet sa...

Haha, glad påsk på dig dina lilla kärring.
Kram Gerda

Snögården sa...

Vilken läcker bit du är.
Älskar duken.Hoppas allt är bra.
Glad Påsk på dig.
Kram

Nyanser av vitt sa...

Åh fy vilken kärring. Du som är så söt annars :O)
Ha en underbar påskhelg och grattis också till att du får vara kvar på skolan.
Kram Agneta

Unknown sa...

Hej! Jag tittar bara in för att önska en riktigt god påsk, STOR Kram Petra

Änglarum sa...

Hej snygging ;=) I går kom paketet tack snälla du! så fint innehåll!önskar dig en riktigt Glad påsk! kraaam Jessica

Viola sa...

Vad mysigt ni gjorde det för ungarna, tycker du är sötare än vanligt :) ha en fortsatt skön påskhelg, kram

Torpliv sa...

Vilka härliga foton, den där näsan var inte dålig.. =) Hoppas du haft och har en härlig påskhelg!
Kram Petra

Anonym sa...

Men vad härligt, så roligt. Fast lite skrämmande;) Älskar i alla fall näsan...

Önskar dig en riktig härlig fortsättning på påsken, visst är det härligt med långledigt;) Här har vi turen att ha ledigt med barnen då jag är mammaledig och sambon lärare så många härliga dagar har vi att se framemot;)

katha´s kortmakeri sa...

Hoppas du haft en fin påskhelg snygging:) och får njuta av ett härligt påsklov,jag jobbar påsklovet för första gången på väldigt många år,nytt jobb.
Kram Katha