HärligaLivet

måndag 28 maj 2012

Blogg träff och Vinster !!!

Hej på er!

Vilken underbar helg jag har haft. Vädret har varit toppen.
I lördags åkte jag mot Vikbolandet och gulliga VIOLA på årets blogg träff.


 Åh så kul att träffa alla dessa härliga människor. Lite mingel hemma på gården med fika, sen skulle vi bege oss mot Stegeborg där vi skulle äta Lunch. Underbar mat, utsikt och trevligt sällskap.



Tillbaka mot Bossgård mätta och glada. Vi satt ute i solen och myste innan det va dags att äta igen.
Exotisk Bricka med massor med god saker. Mums..... Det blev mycke kackel och skratt på alla dessa 19 damer som invaderat Violan. Men så roligt. Tack härliga gulliga Violan för en underbar dag. Ni bloggisar..... Underbart och skit kul att träffa er. Mina mungipor har fastnat i ett leende ( ÅSA) Hihi........
Hoppas vi ses snart igen !!!!!

Jag vann ju för ett tag sen. Både hos Agneta och Katha. I lördags träffade jag dem och jag fick mina fina vinster. Tack snälla ni ♥

               Den här Tavlan hos Agneta


                 Dom här fina tavlorna av Katha


Den här söta lila växten har jag tiggt till mig hos Lisa. Så den fick jag oxå i Lördags.
Kändes som en födelsedag med alla fina saker jag fick. Hihi.....

Nu får ni ha en underbar vecka.
Kram Pernilla

19 kommentarer:

bakom berget sa...

Ja du har tur du! Grattis vetja!
Ja kära nån....det var länge sen jag skrattade så mycket.
Tack för det och för den trevliga åkturen..Det var allt bra nära där du...!! Ha ha ha...
Ha en toppenvecka nu och må så gott!
Hälsningar Pingstvännen.
Ps. Jag ska googla på det. Ds.

Unknown sa...

Låter som en underbart härlig helg... Med fina vinster å god mat...;)))

Ha en riktigt skön Måndag nu..

KRAAAAAAM vännen!!!

Lotta sa...

Gomorron vännen! Vilken härlig träff ni haft, men det hade vi ju förutspått att ni skulle få...
Grattis till vinsterna, vilka fina saker! Och så enormt bra dom passar in i ditt hem!
Själv har jag röd näsa och fräknar efter att ha stått hela lördagen och hejat fram barnen.
Önskar dej en ny fin vecka! Kram Lotta

Lilla Källängen sa...

Grattis till vinsterna! Roligt med sådan tur:-)
Å vad härligt ni verkar ha haft på bloggträffen! Härliga bilder
Ha nu en riktigt fin dag
Kram Anneli

Anonym sa...

Låter som en helt perfekt bloggträff;) och sådana härliga vinster du vunnit, förstår att det kändes som en födelsedag.

Önskar dig en härlig dag
Kram

EM sa...

Ja visst var det en underbar helg! Sitter också här och flinar för mig själv...hihi.
Men så söt den växten var!!! Hoppas den växer till sig. Du kanske kan ta med sticklingar till oss nästa gång?
Det var skönt ändå att komma hem och sova i egna sängen, men vilken energiinjektion en sån här härlig resa ger! Ha en bra vecka
kram elsamarianne

Elsa och Helena sa...

Ja vilken toppen dag hos våran Viola! God mat och trevliga människor kan inte bli bättre:)

KRAM Helena

Country Hill sa...

Kan inte annat än hålla med om att det var en toppenhelg, ja jisses vad vi skrattade det var inte mycket mascara som behövdes tas bort på kvällen inte.
Grattis till de fina vinsterna och ha nu en fin vecka!
Kram Lena

lisashus sa...

Ja, så kul att ses, även om det blev en kortare visit för mej!
Roligt att få träffa alla glada bloggerskor och man märkte att stämningen var på topp när jag kom!

Tänk, att du är en sån turgumma! Jag ser att skalbaggen du vann hos Katha kommer från ett av mina kort!:)

Vilken fin terrin murgrönan fick bo i, men du får nog plantera den i en större kruka, jag slängde bara ner den i något jag hade när rötterna hade kommit!

Ha en fin vecka du också!
Kram
Lisa

Elsa och Helena sa...

Ja oj så roligt vi hade och grattis till vinsterna! Jättefint skott du fick av Lisa! Hoppas vi ses snart igen:)

KRAM Helena

Rosa i huset i vitt sa...

Ja du är en liten turgumma.. visst hade vi en härlig dag ..hoppas vi ses snart igen

Kram Rosa

Betongglädje sa...

Turgumma kan man kalla dej!
Kul att ses!
Stor kram
Camilla

Enelid vitt och lantligt! sa...

Låter som om du har haft en toppen helg och grattis till vinsterna.
Kram Carita

skifferhuset sa...

Så kul att träffa dig å alla andra! Så mycket fint du hade vunnit! Ha en fin kväll så hörs vi! Kram Iréne

Elzie sa...

Grattis till både träff och vinster!
Hoppas du har en fin kväll.
Kram Elzie

Vita Falkens Lantliv sa...

Åh vad du där med?! Så roligt ni verkar ha haft ( avis) hahaha. Vilka fina vinster, turgumma där!

Kram Susanne

Hammarsbacken sa...

Låter som en underbar bloggträff! Och vilka vackra bilder. Vad kul!!!
Kram Sonja.

Unknown sa...

Hejsan!
Grattis till alla fina vinster, du är då en riktig turgumma.
Var såå himla kul att träffas och visst blev det en hel del skratt :).
God mat, härlig miljö, goa gummor och så vackert väder som grädde på moset. Kan det bli bättre?
Ha de så bra, kram Ing-Britt

Torpliv sa...

Du verkar ha haft en helt fantastisk helg, låter som om ni har haft väldigt mysigt och roligt! Och grattis till de fina vinsterna!
Ha en bra dag! Kram Petra