HärligaLivet

fredag 25 maj 2012

Fredag !!!

Vaknar till härlig morgon med sol och fåglarna sjunger som bara den.
Då va det Fredag igen. Veckorna rusar fram, Räknade just att jag har 5 veckor kvar att jobba sen har jag lov till skolan börjar igen. Det ska bli så skönt. längtar verkligen nu.

I onsdags var jag och min kompis Lotta på Valsatäng och pysslade igen. Sista pyssel kvällen denna terminen.
Jag gjorde ett fönster med lite marint. Vet inte om den ska hänga här eller om det ska vara vid min lilla rabatt som jag gjorde i ordning. Får prova mig fram.


Den sista kvällen är alltid lite speciell och mycke mysig tycker jag.
Vi fick god mat i hennes mysig uterum. Kall laxpaj och sallad. Gud så gott det va. Hon bjuder alltid på så gottiga saker. Sen blev det kaffe och naturligtvis hembakad kaka. Vi pratade i evigheter. Så kvällen blev sen.


Den här bilden är från hennes baksida när vi skulle åka hem. Den blev inte så bra. Men det va så vackert med den mörk blåa himlen och den gula rapsen som blommade.

Nu ska jag packa lite kläder som ska med i kväll till .........
I morgon är det Blogg träff.

Nu får ni ha en underbar fredag och helg.

Kram Pernilla

9 kommentarer:

Lotta sa...

Hej raring, tt för senast! Ditt fina objekt passar ju på flera ställen, det är smidigt. Hon provade den först igår kväll, blir jättebra! Ev att hon tar ett par vita korta tights under med spets. Men den blir ursöt! Roligt att hon o jag har samma smak i kläder för en gång skull... hon gillar annars att spöka ut sej.... Ha det nu riktigt roligt på bloggträffen!!! Det blir ju bra väder, får vi hoppas o tro! Kram Lotta

Rosa i huset i vitt sa...

Blev jättefint
vi ses imorgon
Ha det bra

Kram Rosa

Anonym sa...

Jättefint blev fönstret. Ha en sagolik bloggträff.

Kram

idémakeriet sa...

Vad fint du har pysslat, det är så skönt att skapa något själv med händerna.
Ville önska dig en skön morsdag.
Visst är det underbart att vara mamma.
Kram Gerda

Nyanser av vitt sa...

Vilket fint fönster du har pysslat fram. Så kul det var att ses igår. Ha en fin Mors Dag.
Kram Agneta

bakom berget sa...

Tack för en skitrolig helg i Ditt sällskap! Hoppas vi ses snart igen.
KRAAAM Åsa.

Änglarum sa...

Hoppas du har haft en fin Morsdag ♥ kramiz Jessica

katha´s kortmakeri sa...

Så fint fönster!
Tack för alla goa skratt igår.
Ja hoppas vi ses snart.
Kram Katha

Snögården sa...

Hej!
Tack snälla underbara du för en toppen dag. Å kul vi hade.
Vi ses igen hoppas jag/ kramis