HärligaLivet

tisdag 8 maj 2012

Kanske ett uppehåll !!!

En ny dag med härlig sol. Lite frost har det varit i natt.
Har lite ide torka och känner mig inte riktigt på humör.
Trött på folk som ska tycka så mycke om vad jag och min familj väljer att göra. Vi har det bra och vi gör det vi tycker om. Kanske blir det ett uppehåll i bloggen el inte, vi får se. Känner mig ledsen. Men jag kommer att kika in till er ändå för att kolla vad ni sysslar med.




♥ Må så gott och ta hand om varandra  ♥

Kram Pernilla

12 kommentarer:

lisashus sa...

Så trist att du känner så och att det ska behöva vara så!
Hoppas att lusten kommer tillbaks, och huvudsaken är ju att du mår bra!
Kram
Lisa

katha´s kortmakeri sa...

Men så tråkigt vännen,bry dig inte om de elaka ofta bara avundsjuka. Njut av livet det är bara ert!!!
Alla varma kramar Katha.
Hoppas min kommentar funkar idag iallafall...

Lotta sa...

Men vännen! Vad ni gör är upp till er! Strunta i andra, dom vill säkert bara ha egen husvagn....
Go girl!
Kram Lotta

Enelid vitt och lantligt! sa...

Trist när andra lägger sig i och tycker om saker dom inte har med att göra. Hoppas det löser sig och att du får gnistan tillbaka.
Kram Carita

Boutique Nytt & Nött♥ sa...

Vad tråkigt med folk som lägger sig i
Jag brukar säga att dom är bara avundsjuka
Försök & strunta i det vännen
Hoppas du får en fin kväll
Kramizar
Sus

Maj sa...

Jag vet nog inte riktigt vad du menar med att andra ska tycka eller lägga sig i vad ni gör, men det verkar ju som om du blir påverkad....beroende på vad det gäller får du väl ta ställning till om det är värt att det påverkar ditt liv. Omge dig med sådant som ger energi istället för att ta.....kan vara lättare sagt än gjort men jag tror på det. För egen del GER bloggen energi och jag är så glad åt den.

Rosa i huset i vitt sa...

Försök strunta i dom ..det är ju ditt liv och inte deras.

stor kram till dig

Kram Rosa

Betongglädje sa...

Usch för sådana människor som lägger sej i!
Hoppas du kan slippa slösa energi på dem!!!
Tycker dina inlägg är så mysiga att läsa! Sköt om dej vännen!
KRAMIS

idémakeriet sa...

Oj gumman, vad tråkigt att läsa att du är ledsen.
Förstår inte att andra människor inte tål ljuset i andras ögonen. Avundsjuk är de säkert på er men vet du vad, fortsätt med vad ni tycker om och försök att inte bry vad andra säger.
Jag vet att det inte är alltid lika lätt att inte bry sig för har man en tunn hud då bränner man sig lätt.
Jag skickar dig en bamsekram.
Gerda

Änglarum sa...

Hej! energi tjuvar finns det gott om!är man lite trött o hängig så tar man åt sig allt..försök att ignorera elaka pikar ♥ kram Jessica

Anonym sa...

Inte roligt att höra att det är på det sättet... Har ju börjat vänja mig att läsa din blogg var dag;) Håller med alla ovanstående: låt inte folk sätta sig på dig. Gillar din blogg

Kram

Torpliv sa...

Härligt att ni mår bra och att ni har möjlighet och gör det ni tycker om =) Det är det som är viktigt, och inte vad andra tycker! Ha en bra dag! Kram Petra