HärligaLivet

tisdag 1 maj 2012

Tjingeling!!!!

Hej mina goa läsare !

Hoppas ni har haft en skön Valborg och 1 Maj.
I Söndags åkte jag och mannen ner med husvagnen dit vi skulle med våra taikons vänner. Ja, det är verkligen TAIKONS när vi  träffas. Men kul brukar vi ha.


Natten till måndagen sov jag och grabbarna kvar. Började kvällen med min J-VLA tand igen. Ont som F-n. Sov dåligt, vattnet i värme systemet tog slut så vi vaknade i 10+. Brrrr va kallt det var. Åker till jobbet Ringer tandis och får komma på efm, och vad för jag, Jooooo penicillin :( Denna tand väntar jag på att få tid att dra ut. Att den ska ta sån tid... Suck.

Så i går kväll mådde jag inte bra alls :( Ingen brasa för min del el umgås med min taikons vänner.
Idag är jag piggare.

Hastigt och lustigt bestämde jag och mannen att vi skulle prova ligga på säsong. Så vagnen står nu kvar hela Maj månad. Ahhh så härligt. I morgon ska vi åka ner och sätta upp för-tältet och massor med saker ska packas in i bilen.  Jag är så lycklig. Nu kan jag åka dit när jag vill. Det tar bar 20-25 min att åka dit.



Här ser man ut över Bråviken från våran plats. Snacka om fin utsikt.





Åhh här sitter vi och har det bra !!!!
Vi har haft underbar väder hela tiden. Nu börjar det strama lite i fejset. Röd som en TOMAT =)
Nu ska det laddas om till jobbe dag i morgon. Bara 3 arbets dagar sen är det helg igen.

Nu ska jag kolla in till er och se vad ni har haft för er. Ha nu en skön kväll och en bra start på veckan.

Kram Kram



5 kommentarer:

Cajsas Faster sa...

Där i solen har ni det gott!

Kram marie

CHarly sa...

Hej gumman, mysigt ni haft det trots dum tand. Min slog till på bröllopsnatten, mycket lyckat... Ses vi imorgon? Malin ska inte med, ska vi samåka eller vill du åka egen skuta?
Kram LOtta

Nyanser av vitt sa...

Vad mysigt ni har haft det. Ja förutom den j-a tanden då...
Sköt om dig vännen. Tavlan kommer snart.
Kramis Agneta

Betongglädje sa...

Där är fint! Härlig helg föruton tanden då!
Ha en bra dag trots sjukdom!
KRAMIS

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Jag åkte förbi där i måndags... men jag såg dig inte :))
Så jobbigt med tanden, det gör ju så förbenat ont med tandvärk
kram
Marie