HärligaLivet

måndag 7 maj 2012

Valstaäng!!

Godmorgon!

 Tackar för alla fina kommentarer om mitt ute rum. Jag blir verkligen glad.

Ska börja med att visa vad jag gjorde på Valstaäng i Torsdags kväll. Denna Torsdag kom jag och min kompis Lotta till Anita utan en enda ide. Visste inte alls vad vi ville göra.  Men hon har ju alltid så bra idéer.  Pernilla du gillar ju gamla brädor, titta jag har en här. Kan du göra något med den ??? Yes, den ska jag ha..... Ha hon är ju så go. Hon vet vad jag tycker om ♥



Sim salla bim . Ja, den hamnade utanför för ytter dörren. Den får vara där så länge. Tills jag hittar en annan bättre plats.

Nu är det Måndag igen och jobbe dag. Hoppas alla håller sig friska till skolavslutningen nu. Bara 4 veckor kvar. Jag har 7 veckor kvar. Sen är jag ledig hela sommaren ...... Längtar !!!

Nu får ni ha en bra start på veckan.
Glöm inte att vara med i min utlottning  HÄR
Kram Pernilla

6 kommentarer:

lisashus sa...

Så fint den passar där vid din ytterdörr och så kul att hitta saker man tycker om!
Ja, nu gör sej sommaren påmind, det är bara lite kyligt, en kanske tur det så inte allt går för snabbt med grönska och blomning!
Ha en fin start på veckan!
Kram
Lisa

Lotta sa...

Den blev kanonbra där ju! Jag är liiite avis på den helt perfekta brädan! Kommit på nån bra plats för fönstret?
Ses snart igen, hoppas att idetorkan är bortblåst då.....
Kram min vän/LOtta

katha´s kortmakeri sa...

Så fint du gjort. Den sitter bra där.
Kram Katha

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Den blev ju jättefin! passar alldeles utmärkt där...
Kram
Marie

Rosa i huset i vitt sa...

Så fint du har gjort..passar bra där

kram Rosa

Anonym sa...

Vilken ljuvlig bräda och så fint dy har pyntat den;) Visst är det härligt att vara kreativ...

Önskar dig en härlig kväll
Kram