HärligaLivet

tisdag 5 juni 2012

Sommar lov vi väntar på, sommar lov vi............!!!!


Vill bara kika in en snabbis och önska er en skön ledighet i morgon ni som är lediga och själv klart ni andra med även om ni jobbar.


Snart drar jag och lila Isak till......Resten av familjen kommer senare. Har vabbat i dag med då han har öron inflammation. Trist men så är läget.
 Har klippt gräset idag och det har varit underbart väder ute. Nu stört regnar det :(
Vi får hålla tummarna nu att det är fint på fredag då det är skolavslutning här.

                    ♥Nu får ni ha det så bra. Super kramar från lilla mig ♥

8 kommentarer:

idémakeriet sa...

Ha det själv också så skönt.
Sköt om dig vännen.
Kram gerda

Anna sa...

Jodu...saker som går att stänga till om, tenderar att bli extra röriga...Ja, jag ska FÖRSÖKA HÅRT denna gång!!
Kram Anna

Unknown sa...

Vad skönt att åka iväg till... Var det nu är ;). Är det nya vagnen som ni nu ska premiär åka i? Isf blir jag riktigt imponerad att du törs köra med den stora bakpå, hade jag aldrig fixat.
Ha de nu så bra, kram Ing-Brit

Rosa i huset i vitt sa...

Ha det så bra i nya vagnen

Kram Rosa

Anonym sa...

Härlig solros;) Önskar dig en härlig helg;)

Kram

Betongglädje sa...

Ha det fint och krya på dej!
KRAMIS
Camilla

skifferhuset sa...

Ha en fin dag å hoppas lille Isak snart blir fri från öroninflamationen! Kram Iréne

Elsa och Helena sa...

Trevlig helg och hoppas lille Isak är bättre i öronen. Inte roligt alls för en liten kille. Ha det skönt!

KRAM Helena