HärligaLivet

fredag 15 mars 2013

Fredags Tanke !!!

Halloj !!!

Idag har jag inte gjort ett skvatt. Suttit vid datorn och kollat runt lite. Kläde på mig för en stund sedan och Isak och jag har ätit lunch.
Härom dagen fick jag ett ryck igen, ja det är ju galet vad man kommer på i bland =)
Så tråkigt det skulle vara om man hade det lika dant jämt, men jag mår bäst när jag får fylla ut mina idéer.
Lite tavlor, möbler och annat  fick byta lite plats i mitt vardagsrum.   


Allt brunt hamnade i en hörna av rummet. Tänk om man kunde mer med färg och form.
En annan ide jag har gnolat på ett tag är att jag skulle vilja bygga ett skåp så man slapp se den där fula TV.
Nu gäller det bara att få med mannen på den iden =)
Vad tror ni om det !!!

Önskar er en härlig helg.
Kram Pernilla









10 kommentarer:

lisashus sa...

Så fint du har det! Ja du, den där TV:n vill man ju helst slippa se!
Såg nån som en gång gjorde så som du säjer - byggde ett skåp i en hörna för TV:n. "Vita ranunkler" tror jag det var. De hade hittat ett par pardörrar och utgick från dem - himla snyggt blev det!

Lycka till med övertalningen! :)
Kram
LIsa

Anna sa...

Oj så fint du har det!
Kul att du kommer på marknaden!
Det ska verkligen bli kul i helgen, men jag är orolig för kylan i uthuset...
Kram Anna

Unknown sa...

Hejsan vännen!
Så snyggt du har, störtgillar din fina tapet du har i "nya" hallarna.
Att bygga in tv:n vore nog ingen dum idé.
Ha nu en skön kväll och helg, kram Ing-Britt

SwedishCorner ~ DownUnder...Pernilla sa...

Alltid härligt att flytta på saker o ting :) Kram från Australien♥ ~Pernilla

bakom berget sa...

Det ska bli spännande att se vad ni hittar på :o))

Ha en fin helg nu!

Kram Åsa.

Rosa i huset i vitt sa...

Fint en brun hörna som bryter av
jag med vill ha ett skåp så man slipper se tv.n
ha det bra
kram Rosa

katha´s kortmakeri sa...

Jag älskar din energi.... Flytta saker är inte min grej;)
Så kul det var att ses.
Ha de gott!
Kram Katha

skifferhuset sa...

Så fint du har det! Alltid kul att flytta runt på saker, behöver ju inte vara mycket men det förändras ju även av det lilla! Ha en fin dag! Kram Iréne

Lotta sa...

Välkommen tillbaka vännen! Du har varit saknad! Men man måste ta lite ledigt från bloggen oxå, det finns ett liv utanför den...
Vad fint du fått det!
Men jag är inte förvånad:D
Önskar dej en härlig dag, själv sitter jag på kontoret o stirrar ut på den envist fallande snön...
Kram L8

Sofia sa...

Ja, vem skulle inte vilja ha ett skåp till ful-tv:n....
Det var kula att få träffa dig på marknaden... =)
Kram kram
Sofia