HärligaLivet

onsdag 27 mars 2013

Skräp och magisk kväll !!!!

Hej på er !

Nu börjar jag ledsna på riktigt. Vad är det för anonyma som skriver kommentarer i bloggar långa konstiga sådana. Jag är väldigt dålig på engelska så jag vet inte vad dom skriver, men jag fattar att det inte handlar om mitt inlägg.. Jag har fått massor med sådana och har sett det hos andra oxå. Någon som vet hur man blockar detta ? Grrrr

Nu till något trevligare =)

I går var jag och klippte mig och sen gick jag lite på stan. På eftermiddagen fick jag ett ryck, ringde till min granne och frågade om hon ville hänga med Ikea. Hon säger aldrig NEJ till det. Så vi drog.
Alltid kul att få nya idéer. Men jag var endast ute efter en soff klädsel till min soffa. Så blev det.



När vi åkte hem och körde av motorvägen såg vi månskenet. Du milde tid vad vackert. Månen speglade sig i vattnet. Så otroligt fint.


När vi kom vid Kolmården var jag tvungen att stanna och fota. Typiskt har man ju aldrig sin braiga kamera med sig, men mobilen duger ju bra.


 Här hade jag kunna stå länge och bara njuta av det fina jag såg. Men det va tusan till kallt ute då.


Nu ska jag ta tag i dagen och fixa och greja lite. Påsk riset att ha ute har jag glömt bort :0)
Ha en fin Onsdag vänner
Kram Pernilla

11 kommentarer:

tilda sa...

Vilka fantastiska bilder du fick! Och jag är nog avundsjuk nu...var är all snö??? Vi har massor ännu!H.Tilda

lisashus sa...

Vilka vackra bilder du fick till ändå! Denna kameran duger då perfekt!
Kul med IKEA, alltid hittar man ju något!
Ha en härlig onsdag!
Kram
LIsa

EM sa...

Jag tror inte du kan få bort de där skumma grejorna, det är oftast reklam för nåt... de letar email-adresser och andra sätt att få ut sitt "sk*t"...
det går inte att blocka, för dom byter hela tiden adresser o sånt. Det enda du kan göra är att inte tillåta att "anonyma" får göra kommentarer. Finns en sån inställning på blogger. Sen kan man gå in på "kommentarer" och markera dom som "skräp", eller radera dom, men som sagt, anonyma kan man inte komma åt... hade det varit skräpmail så...
Jättefina Bilder. Vilken natur vi har!
kram elsamarianne

Nyanser av vitt sa...

Åh så bedårande vackert. Jag har också fått såna där spam och tror inte att det är en person utan att det går ut från någon server där någon har skapat dessa. Kul - nej!!!
Ha en fin påsk vännen
Kram Agneta

Unknown sa...

Såååå underbart vackra bilder,förstår att du ville stanna där...:))
Ja,jag läre ut imorrn å plocka lite ris för det har jag helt glömt bort,påsken i år har jag ingen lust med.....

Kraaaam till dig fina du å ha en skön kväll...

Rosa i huset i vitt sa...

Hejsan ..det var riktigt vackra bilder du fångat..
ha en härligt Glad Påsk
kram Rosa

skifferhuset sa...

Fantastiska bilder, så fina! Ja på Ikea brukar man ju få med mera hem än vad man skulle ha! Inväntar nu öppnandet av Ikea i Uddevalla i April, nära å bra! Glad Påsk önskar jag dig! Kram Iréne

Lotta sa...

Hej vännen, kan det vara så att dom varit inne o lånat någon bild? Då får man konstiga meddelanden...Kikar in för att önska dej och din härliga familj en underbar Påsk! Njut med god mat, värme o pussar ;D
Kram

Gamla Posthuset sa...

Hej Pernilla!
Jättefina bilder du tog. :)

Kikar in och önskar dig en glad påsk!

Kraam
Ina

☆★☆★

Anna sa...

Så vackra bilder!
Glad Påsk till dig!
Kram Anna

Vita Falkens Lantliv sa...

Så underbart vackert!

Önskar dig en riktigt GLAD PÅSK!

Kram Susanne