HärligaLivet

måndag 25 mars 2013

Tv Skåp !

Hej !

Nu börjar rastlöseheten krypa in i min kropp. Även om man har mycke man vill göra hemma så saknar jag att åka och jobba och ha en social kontakt. Hoppas jag får besked snart på det jag har sökt.
Inte får jag mycke gjort, man bara skuter upp allt framför sig hela tiden. Då och då får man lite galna ryck. Som i dag till exempel. Jag hade ägg vitor kvar sen helgen och fick för mig att göra maränger.
snabbt gick det och gott som tusan. Snacka om socker kick =)

 Med den socker bomben kände jag att jag var tvungen att dra runt på någon möbel ... Fniss. Jamen ni vet ju hur det är =)
Ville ju bygga ett TV skåp, men så kom jag på en super ide. Isak har ju ett skåp i sitt rum som jag kan ha här i stället för att bygga något. Nu ser man bara TV och inte allt annat lull lull.
Nu är då frågan om jag ska måla skåpet vitt el inte.


Ja vi får väl se hur det blir. Har ju lite bruna möbler i detta rummet.
En hylla tänkte jag sätta upp över tv med lite fina saker på.
Vad tror ni om detta ?

Nu önska jag er skön start på denna vecka.
Kram Pernilla

7 kommentarer:

Unknown sa...

Fiffigt av dig att ta det skåpet. Ha det omålat du ett tag iaf och känn efter ordentligt. Hylla över tv:n skulle jag oxå vilja ha.
Kan tro att det blir jobbigt att gå hemma när man inte har något annars tycker man nog det bara är skönt :).
Ha de gott vännen, kram Ing-Britt

Änglarum sa...

Hej! vilket fint skåp,jag hade nog inte målat det :0 men känn efter så får du se..ha en fin vecka!håller tummarna att du snart får ett jobb!kram Jessica

Torpliv sa...

Vilket fint skåp du hittat till tv-prylarna. Även här letas det tv-skåp, för jag skulle precis som du vilja gömma undan sladdar och liknande, och gärna tv också.
Nu har jag bakat Grahamsrutorna du tipsade om. De blev supergoda, tack så väldigt mycket för tipset!
Ha en härlig dag!
Kram Petra

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Visst saknar man det sociala...och inkomsten också! Du får åka och våldgästa lite folk, så du får prata lite... hihih
Svårt att säga om du ska måla, men jag tycker att det ser fint ut som det är. Du kan väl skjuta på det ett tag och se vad du tycker ;)
Kram
Marie

Snögården sa...

Hej söta du!!! Behöver nog softa lite just nu...

Hoppas vi ses snart.Kramen

Vita Falkens Lantliv sa...

Ingen lätt fråga, säger som dom andra, vänta och känn av, det brukar ju ge sig ;)

Kram Susanne

Anna sa...

Ha det ett tag och känn efter... Det skulle nog förstås bli väldigt fint i vitt med de där ornamenten lite shabbade...
Kram Anna