HärligaLivet

tisdag 28 januari 2014

Isak rum !!!!!


 Har jag nu fixat lite i.

Hej !

Nu var rastlösheten stor igen och då dansar ju idéerna igång igen.
Han gillar då Grönt och svart, ville ha gröna väggar men där sa mamma stopp.
Vi tog en tur till rusta och kikade på tapet till en fondvägg och ha hittade då denna fina svart randiga.

                         Den va helt ok enligt mig då. Så den blev det.


En vän sa att lägg den på längden istället.  Sagt och gjort, jag brottades med att lägga tapten vågrätt
jag svor jag skrek, när jag fått upp ena sidan lossnade det på den andra... GRrrrrrr, ringde min granne nu får du sjutton komma hit och hjälpa mig för inte kunde jag ju vänta tills mannen kom hem.

 En grön matta gröna gardiner är väl helt okej. Soffan tänkte jag klä om i någon häftig mönstrad sak ;)

På den här väggen vet jag inte enu vad vi ska sätta upp för något ?
Har ni något förslag.

Nu är det dags att gå ut att skotta igen. Nu har det slutat att snöa men det blåser fort farande ganska mycket.
Nu räcker det med snö tycker jag, ja jag gillar snö, men nu är det nog.

Ha en skön Tisdag.

Kram Pernilla

11 kommentarer:

Nyanser av vitt sa...

Så fint du har fixat vännen. Du är mycket duktig.
Ha en fin dag i snön och skicka INTE hit den :O)
Kram Agneta

Rosa i huset i vitt sa...

Det blev jättebra ..mitt ena barnbarn har den tapeten och han är supernöjd
ja nu räcker det med snö det tycker jag med
ha de så bra
kram Rosa

lisashus sa...

Så duktig du har varit och så fint det blev! Han borde vara väldigt nöjd, din Isak!
Kram
Lisa

bakom berget sa...

Ja, jag håller med de övriga och säger... Du är skitduktig!
Sen säger jag som Agneta...behåll snön där nere ni. Jag vill inte ha någon :-))
Kramelikram.

Vita Falkens Lantliv sa...

Du är envis som synden förstår jag (och känner igen mig) hihi. Så tufft och fint det blev!

Kram Susanne

Evelina sa...

Kan tänka mig att pojken din blev riktigt nöjd med detta!!
Må så gott!

Dessan sa...

Hej Pernilla. Va fint det blev. Tänk vad bra det blir med lite tapeter...som nytt:-). Jag har tappat min bloggdomän..så jag tappade bort dej också..men nu hittade jag dej igen o lägger till dej hos mej. Ha det bra. Kram:-)

Min nya adress: vardags-glitter.blogspot.se

Hantverkarglädje sa...

Isak han kan minsann var glad att få ett så fint rum. Riktigt snyggt ska jag säga så vem vet får du äran att styla till fler rum med så bra smak. Ha en skön helg.

Anonym sa...

Härlig tapet! Är ute efter samma! Va det längesedan du köpte den? Kram Martina

boy sa...


I think this article is useful to everyone.
chelsea
ลิเวอร์พูล
ข่าวอาร์เซนอล
ข่าวฟุตบอลต่างประเทศ
ที่เที่ยวใกล้ฉัน
ดูดวง
ข่าวเด่น
เว็บสล็อต

YODAA sa...

This article will help raise money for everyone .
รีวิวสถานที่ท่องเที่ยว
รวมโปรเด็ด-บาคาร่า
แทงบอลยังไง
เล่นหวย
pgslot-เว็บตรง

Thank you for your support