HärligaLivet

söndag 20 maj 2012

Hej på er!

Hoppas ni har haft en skön lång helg. Det har jag/vi. Så skönt att vara ledig och bara vara med familjen. Är även ledig i morgon då skola och dagis är stängt för studiodag. Så det blir en extra ledig dag för mig oxå.


En himla tur har vi haft med vädret. Förutom att det blåste ganska mycket i går men det var ändå varmt. Har lapat sol och bara slappat.
Mycke har hänt hemma i trädgården när vi inte varit hemma.


Häcken blommar för fullt och luktar helt underbart. (spirea).


Kaprifolen har massor med knoppar. Gräset har blivit klippt. Är det sommar nu ???


Den här fina kaktusen vet jag inte vad den heter men har fått den av en arbets kollega. Den har vilat hela vintern i garaget. Den ska få ny jord och lite större kruka så småning om.

Nu ska vi och titta när sonen spelar fotbolls match. Idag är det på hemma plan. Love it !! Heja Heja

Hoppas ni får en skön Söndags kväll och en bra start på vecka.

Kram Kram ♥

6 kommentarer:

Rosa i huset i vitt sa...

Visst är det kul när man kommer hem och det har vuxit till sig.
Lycka till på matchen

Kram Rosa

Lilla Källängen sa...

Åhh vilken fin häck! Nu fick jag tips till vår framsida! Där har vi flera nyponbuskar på rad som växer och spretar åt alla håll, taggig är dom också :-)
Så härligt med sol i helgen!
Ha en fin söndagkväll!
Kram Anneli

Torpliv sa...

Så mycket fint du har hos dig! Jag har försökt få reda på vad buskarna med de underbara vita blommorna heter för jag skulle vilja ha sådana framför vårt hus, Spirea! Tycker de är så fina! Hoppas det gick bra på matchen =)
Kram Petra

Nyanser av vitt sa...

Så vackert ni har det vännen. En fråga - vilken är din favoritfärg :O)?
Kram Agneta

Lotta sa...

Hej tjejen, ja den här helgen var ju helt perfekt, varm o skön! Jag ska till Anita på onsdag, så då missar vi varandra....?? Dotera ser ju fram emot klänningslånet oxå.... Vi löser den biten. Have fun! Kram Lotta

Rut och Signe sa...

Verkar som vi får fint väder till helgen då vi ses! Jag kommer också till Agneta på lördag.

Kram Marie