HärligaLivet

måndag 1 oktober 2012

Höst Måndag !

Helgen flög i väg och måndagen kommer med storm steg.
Går dagen bjöd skapligt väder, men det va kalla vindar så jag höll mig inom hus.
Idag är det grått igen.
Har fått ide torka igen. Vet inte vad jag ska blogga om. Blir då väder och vind.


Hösten är min favorit årstid. Ja alla årstider har ju sin sjusning förstås. Men dessa färger och den härliga luften. Gå och sparka i löv högar gillar jag oxå =)

Dags att jobba i dag igen. Till kvällen ska jag till Vikbolandet då Violan har kund kväll. Det är ju alltid lika kul att åka till henne. kanske träffar jag några andra gulliga bloggare. det brukar bli så.

Nu får ni ha en bra start på veckan.
Kram Pernilla

7 kommentarer:

Unknown sa...

God morgon!
Är själv ingen favorit av hösten då det mest är kallt blött och allt bara dör ;)). Men visst luften är skön att andas och visst är det fint med färgerna..
Ha en bra dag och hälsa vikbolandet från mig..
Kram Ing-Britt

lisashus sa...

Ja, det blir mycket väder och vind nu! Hoppas regnet lättar tills ikväll och kanske ses vi hos Violan en stund! Jag kan bara komma en kort stund eftersom jag ska jobba ikväll!
Hoppas att vi ses!
Kram
Lisa

Änglarum sa...

Hej vännen! ja det går upp och ner med bloggandet i bland har man så mycke på lut o ibland inget ;( o detta väder regn regn o åter regn! ha det gott! kram Jessica

skifferhuset sa...

Å vad mysigt att få åka till Violan! Hoppas du hittar något riktigt fint bland allt vackert hon har! Synd man bor 30 mil bort! Kram Iréne

Lilla Källängen sa...

Hösten är vacker och mysig men också vemodig...sommaren är slut, det blir kallt, snö, skrapa rutor, massa kläder :-) Men det går mot jul och den älskar jag!
Hoppas du får en riktigt bra kväll
Kram Anneli

idémakeriet sa...

Trots de fina färger och de härliga frukter och bär tycker jag inte om hösten. Tur att vi är så olika.
Jag hade gott vilja vara björn för att gå i ide och sedan vakna igen till liv när solen tittar fram igen och det blir varmare.
Vad mysigt att Viola har kundkvällar, kan tänka mig att de är poppis.
Ha en skön vecka.
Kram Gerda

Rosa i huset i vitt sa...

Ja ibland vet man inte riktigt vad man ska skriva om.
Kul att ses igår ...hoppas du mår bättre idag

kram Rosa