HärligaLivet

tisdag 7 januari 2014

Nytt År 2014 !

Hej !

God fortsättning. Tänk att det redan är ett nytt år. Nu blir det nya tag nya utmaningar och hoppas på att jag hittar ett jobb snart. Kanske har jag något på G, Håller tummarna.

 Idag har jag röjt på vårat kontor. Jisses vad papper och skit man sparar som man tror man ska ha.
Hyllan med pärmarna stog på hög kant förut och alla maskiner stog på skrivbordet. Lite trång måste jag säga.
Nu la jag hyllan ner i stället och fax skrivare och hårddisk får nu plats där. Nu kan vi kanske sitta båda vid skriv bordet och ändå få plats med papper och grejor som vi håller på med.
Vet inte riktigt vad jag ska ha över hyllan , det är tomt på den väggen, Vad tycker ni ?

I morgon börjar skolan igen och alla sköna lata dagar övergår till ordning och rutiner igen.

 Önskar er ett nytt spännande 2014

Kram Pernilla


4 kommentarer:

bakom berget sa...

Ordning och reda! Det ser jättefint ut. Tack för en kul shoppingtur i huvudstaden! Såna utflykter gör man gärna och ofta :-))

Håller tummarna för att du får ett bra jobb.

Kram Åsa.

Anna sa...

Härligt med så´n ordning! Varenda DAG står "kontor" på min att-göra-lista, och alltid kommer det något annat (roligare!) i vägen... Ändå tillbringar jag ju SÅ många timmar om dagen här! Kanske du gav mig inspiration nu, så detta får bli dagens Prio 1!!
God fortsättning till dig också, hoppas du får tag på något jobb snart!
Jag och min lilla firma har tyvärr bara råd med 1 Formex/år, och då blir det på hösten. I höstas var mina utlägg för monter, boende och bensin 27.000:- + moms, och det är mycket!!
Men du får ha det så jättekul, (det blir väl ditt första formex?) Annars får du följa med på höstformex, för då ska jag vara med där!
kram anna

Rosa i huset i vitt sa...

Ser jättefint ut och bra ordning är kul ,bara att man är så dålig på att rensa
lycka till med jobb.
kram Rosa

โดนัท sa...

Make money from a variety of betting games.

แทงบอลออนไลน์ ขั้นต่ำ 10​
สมัคร UFABET​
UFABET พันธมิตร
UFABET เว็บตรง
เว็บแทงบอลผ่านมือถือ​

Thank you for your interest.