HärligaLivet

tisdag 15 mars 2011

loppis

Lördagen bjöd på härligt vår väder. Vi städade undan lite pulkor, snowracers och skidor och cyklarna åkte fram Snön ligger fortfarande kvar men vägen är fri från is och snö. Börjar gå mot sitt slut hoppas jag. Jag va även på loppis och hittade lampstommen som jag ska göra till köket. En broderad spets duk och silver ljusstakar hittade jag oxå. Väldigt nöjd. På kvällen fick vi härligt besök. Vi åt god mat och god dricka till.
Jag fick en underbar rosbukett.Tack snälla Per och Bea för en underbart rolig kväll. Levande blommor är underbart nu när våren är i an tågan.
Söndagen gick åt att vila på. Vi gjorde inte många knop.
I går måndag fick jag åka och jobba och ska jobba idag oxå, så lampan och målandet får ligga ett tag. Desto roligare att göra saker om man får längta lite.
Ha en underbar tisdag.
Kram Pernilla

Inga kommentarer: