HärligaLivet

onsdag 30 mars 2011

grrrrr

Ibland blir jag så less. Ja , jag har det bra. Jag jobbar inte, är hemma och gör saker som jag älskar att göra. Måla, ändra, fixa och dona. Men varje gång jag säger att jag gör ngt, blir kommentaren, är du aldrig nöjd, hur orkar du, hur har du råd. När ska du börja jobba. ????????? Mmmmmmmmm....
Är det avundsjuka eller?  ja lite lyx är det väl att jag kan vara hemma och fixa och finnas till för min familj. Varje dag när barnen kommer från skola eller dagis, låter det så här. Mamma , vad har du gjort för fint idag.Till och med min älskade säger, du är bara så... <3<3<3. Jag älskar honom av hela mitt hjärta som gör så jag kan vara hemma med barnen och får fixa och dona i vårat hem.
Min önskan är att någon gång få jobba med det jag brinner för. Alltså inredning.

Nu känns det bättre när jag har fått tömma av mig vad jag känner.
Ska snart lämna sonen på dagis.. Gissa vad jag ska göra ????
haha jag ska måla väggarna i källaren.
Hoppas ni får en underbar dag.
Kramar från mig...

Inga kommentarer: