HärligaLivet

måndag 2 maj 2011

Råd tack..

Sitter i kylan och funderar om hur jag ska ha mina nya gardiner i husvagnen, Ja , nu är idéerna många. Eftersom jag har mycke vitt i mitt hem vill jag ha lite mer färg klickar i vagnen. Vet inte om jag bara ska ha längder ,el kappor eller rull-hissgariner??? Skit svårt.
Här kommer lite bilder och några tyg prover jag har hittat. Vad säger ni ???? Snälla hjälp mig.
Ha en skön Måndag



                               Så här är tyget nu... Bläää gräsligt...
              Det här tyget på dynorna ska jag ha kvar.


              Hm... vad säger ni om ngt av dessa tyger..????

4 kommentarer:

bakom berget sa...

Hej! Jag såg inne hos Violan att vi kommer att ses på bloggträffen. Det ser jag fram emot. Lycka tillmed ditt husvagnspyssel nu och ha det så gott!
Kram Åsa.

Elsa och Helena sa...

Hej! Om jag får råda så tror jag det översta tyget skulle bli jättefint! Tror säkert det blir fint hur du än väljer, vad roligt att göra vår i husvagnen.
KRAM Helena

Petra sa...

Jag hade nog valt det sista tyget, men det är väl för att jag älskar vitt och blått!
Självklart får du lägga till mig :)

Jag tror nog du vet vilka dem är, alla som bor i Nävekvarn vet det eftersom han är pastor, hehe. Lasse och Ing-Marie heter de.

Deras son Samuel är jag gift med sedan oktober förra året.

Såg i ett inlägg att du oxå går hemma och att människor frågar när du ska börja jobba. Samma här. Fast jag har fibromyalgi som gör att jag inte kan jobba för tillfället. Fast visst vore det en dröm att få göra det man vill i arbetslivet istället för att knata till ett tråkigt arbete. Jag håller på och startar mitt företag, men det tar lite tid och mycket att lära...men bara roligt!

Ha en trevlig kväll!

Kram Petra

Elsa och Helena sa...

Kikar in för att önska trevlig helg. Ja, om en vecka syns vi...ska bli så trevligt. KRAM Helena