HärligaLivet

tisdag 21 juni 2011

0 insperation

Helgen har varit lugn och fin. I fredags fick jag en akut tid till tandläkaren. Jo han fixade till den provisoriskt. Orden han lägger i min mun, "DEN MÅSTE ROTFYLLAS". Tårarna sprutade. Jag verkligen hatar att gå till tandläkaren. Dyrt som tusan är det oxå. Det får bli höstens problem.

Lördagen bjöd på ganska fint väder, så vilken tur för våran dotter fyllde 13 år. Hjälp hon va ju för tusan precis bebis.



På söndagen ville man ju bara gå i ide. Vilket jäkla skit väder, det är ju inte så mycke bättre nu. Vi får hoppas på bättre till midsommar. I år blir en tur till vakra trosa med husvagnen.

 Mina penseer står lika fint enu vid entren. Så dom får hänga med ett tag till.

Dags att klippa häcken igen, men det får bli nästa vecka istället. Har ingen insperation att göra någonting. Lusten har gått ur mig helt. Kanske är det vädret eller jag är bara trött. Jag vet inte. Det är jätte tråkigt att känna så här. Jag kanske oxå behöver semester och komma iväg fastän jag alltid är hemma.

Tack söta ni som skriver gulliga kommentare till mig. Jag blir lika glad varje gång.
Ha en bra Tisdag.
Kramis Pernilla

Inga kommentarer: