HärligaLivet

söndag 5 juni 2011

Söndag

Hej söndag och halv fint väder. Vad kan man begära vi har haft en underbar vecka med värme och sol. Så nu har väl endå sommaren kommit för att stanna ett tag.
Idag har jag städat och plockat lite. Blir ju så stökigt när familjen är hemma. Så nu är det fint ett tag igen.
Det här fina fatet köpte jag på loppis här i Nävekvarn för en 50 lapp. Ska nu bara lägga något fint på det.


Jag älskar dessa fina blommor. Speciellt i rosa. Duken kommer från http://violasromantiskahem.blogspot.com/  

I efm är det dax för fotbolls match igen för sonen i Trosa. Hoppas dom vinner denna gång. Så nu ska jag ladda med lunch och fixa fika som vi ska ha med oss.
Alltså jag måste bara fråga er andra hur ni har det med kläder i sommar tider. Man byter ju 25 gånger om dagen ibland. krokarna blir överfulla. Vissa kläder har man ju bara en liten stund bikini, taits tunnika, jeans tröjor jogging mm mm. Mitt hamnar på golvet i en stor hög. Känner mig välldigt slarvig, men eftersom det är så litet och trångt i vårat sovrum så vet jag inte hur jag ska hitta en lösning på detta. Hur gör ni ? Hur har ni det ?

Ha en fortsatt skön söndag och helg. Är ju röd dag i morgon oxå = LEDIGT.
 Kram Pernilla

Inga kommentarer: