HärligaLivet

fredag 31 augusti 2012

Efterlängatdae Fredag !

Vaknar till en fullständigt grå morgon. Ute regnar det och molnen hänger tungt över huset.
Men det gör inget för det är Fredag idag. Tjohoooo....
Nu har jag snart jobbat en vecka efter den långa ledigheten. Känns i kroppen kan jag säga, inte minst mina fötter. Jag står och går nästan hela dagen, men det kör väl till sig.


Nu är det helg och det ska bli så skönt. Denna helgen ska vi bara vara hemma och fixa och dona lite.
Dags att tömma poolen vatten, tar några timmar det med. Blir nog inte mer bad väder i år. Sen göra lite höst fint vid ytter dörren.



Den här fina hittade jag i ett varuhus i stan. Hittade en lika dan i Ullared men den köpte jag aldrig. Så knäpp man är. Nu hittade jag en till samma pris så då gör det ju inget.Vet inte riktigt var jag ska ha den. Det får växa fram.

Nu ska jag baka en sockerkaka som jag ska ha med till jobbet. Min tur i Fredags fikat.

Nu hoppas jag ni får en skön helg. Va rädda om varandra.
Må så gott.
Kram Pernilla



10 kommentarer:

Unknown sa...

God morgon!
Här är det jobbhelg som gäller så fredagen känns inte lika rolig ;).
Vilken fin blomsterbur du köpt, tur du hittat en lika billig nu.
Ha en skön helg, kram Ing-Britt

Hanna sa...

Fina bilder.
Ha en fin helg.
Kram
Hanna

EM sa...

Det samma till dig.
kram elsamarianne

Nyanser av vitt sa...

Superfin bur. Du kan ha en fin lykta i den eller en hjärtan på tråd och en mindra lykta :O)
Ha en fin helg.
Kram Agneta

bakom berget sa...

Vilken jättefin liten bur du har köpt. Ska bli roligt att se var du placerar den och vad som hamnar inuti.
Här är det bara regn regn och åter regn. Hoppas att kakan blev god förresten :o)

Ha en jätteskön helg nu min vän!

Kram Åsa.

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Visst är det skönt att det är fredag! Veckans bästa dag...

Fin liten bur du hittade!

Kram
Marie

Änglarum sa...

Trevlig helg Pernilla! kram kram Jessica

Torpliv sa...

Tittar in för att önska dig en fin helg! Nu ska jag titta in på din fina utlottning också, den vill jag ju inte missa =)
Kram Petra

Anna sa...

I Ullared kan man hitta de mest fantastiska små shabby chic-prylar! Vi var där förra helgen. Tur att du hittade en likadan till samma pris utanför Ullared, det hör ju inte till vanligheterna! Fin var den!
Kram Anna

Vita Falkens Lantliv sa...

Åh vilken fin bur! Och vilken tur att du hittade en till samma pris:)


Kram Susanne