HärligaLivet

tisdag 18 juni 2013

Sommar lov !

Ja det är det nu. I Fredags hade mina barn skol avslutning. Här står sonen med flaggan. Han slutade nu grund skolan och till hösten blir det högstadiet. Vi hade ganska tur med vädret. Det kom någon skur på slutet, men det blev ju lov endå.  Emelie slutade års 8. Börjar i 9 :an till hösten. Min lilla Isak börjar i Förskole klass. Hua vad tiden går.


Min stora tjej är stor. Hon fyller nämligen 15 år i dag. Grattis världens goaste unge <3
En moppe har har önskat sig, men först måste man ju ta körkort för det nu för tiden. Så vi får se när det blir av.
Hon föddes en vecka för tidigt och var bara en liten söt unge, men kärn frisk. Hon var 46 cm lång och vägde bara 2815 G. Mitt första barn och jag var / är så lycklig.



                      Nu är hon stora tjejen och en trotsig tonåring.



Jag kommer nu att ha ett sommar uppehåll i bloggen. Kanske kommer jag göra inlägg i min andra blogg under sommaren.
Nu önskar jag er en riktigt skön sommar med massor med sol och trevlig heter.
Va rädda om varandra <3

Kram Pernilla

13 kommentarer:

lisashus sa...

Det låter verkligen härlig med sommarlov!
Ha en riktigt skön sommar!
Soliga kramar
LIsa

Photo by Maria sa...

Lite sommarlov skulle man ha, det är väl det man saknar med skoltiden =)

Ha nu ett fint uppehåll så ses vi snart igen här på bloggen..

Kram Mia

Änglarum sa...

Hej Pernilla! vilken fin bild på dig o tösen :) som blivit stora damen...grattis till henne o kram Jessica

Rosa i huset i vitt sa...

Härligt med sommarlov och här är det semester..skönt
grattis till stora tjejen...
Ha det så bra i sommar och vi ses hos Violan
kram Rosa

Dessan sa...

Ha ett skönt uppehåll med bloggen. Det känns att det minskar med bloggandet när det blir sommar. Kram

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Hoppas du också får ett skönt sommarlov. Det kan behövas...
Önskar dig En Trevlig Midsommar!
Kram
Marie

Lotta sa...

Grattis till den stora damen!
Du, jag har ju klänningen kvar... hänger hos mamma tvättat o fin.
Vi löser det framöver, vore nice med en fika... Glass i hamnen kanske? Nävekvarn alltså ;D
ÖNskar dej o familjen en härlig midsommar o en ljuvlig sommar!
Kramar din vän L8

idémakeriet sa...

Jag önskar dig en jätte skön midsommarhelg.
Njut av det goda!
Soliga kramar Gerda

Anna sa...

Ha en jättefin midsommar du också!
Kram Anna

Nyanser av vitt sa...

Ha det fint i sommar vännen. Du är dig precis lik sen du födde din dotter :O)
Hoppas att er midsommar var fin. Vi hade en jättefin dag och kväll.
Sköt om dig
Kram Agneta

Viola sa...

Vad härligt med sommarlov, nu är det inte långt kvar till bloggträffen, sover du över som du sa....kram

Äppelblom sa...

Hittade dig hos Rosa huset i vitt och skickar en sommarhälsning!
Må så gott!

Elsa och Helena sa...

Så fina barn du har Pernilla...och tonårstrotset känner jag igen:) KRAMAR