HärligaLivet

onsdag 8 februari 2012

Inrednings Party

Godmorgon !

Ännu en kall natt. Men vackert är det ute nu. Skulle nog komma lite snö till idag. men det får inte komma för mycket för i morgon ska jag köra till Skåne till mina föräldrar. Så kul det ska bli. Vi ska åka på loppisar och jag tänkte besöka några butiker som jag hittat. Är det någon som vet om det finns någon butik i Helsingborg med miniatyrer som passar till dockskåp ??? Så låt nu denna dagen gå fort.

I går kväll var jag bjuden på inredningsparty. Det var hos Camilla med bloggen  Landet mellan vikarna
Pigg och glad rullade jag iväg i god tid för att hinna med färjan över till Vikbolandet där hon bor en bit in.
Stor orange skylt. FÄRJAN AVSTÄNGD. Grrrrrr så typiskt. Så det va bara till att köra mot Norrköping istället. Vilket blev en väldans omväg på 5 mil. Ja ja skit idet. Jag ska dit. Jag som hade fått vägbeskrivning från andra hållet. Men det fixade sig. jag hittade. 



Vilket mysigt och modernt hus hon bodde i.
 Jag blev helt imponerad av detta fönster. Högt i tak och detta vackra fönster i vardagsrummet.
Blev inte så bra kort mot alla ljus men lite kan ni nog se.
Inrednings partyt var från  Zelected by Houze Gå gärna in här och kika.







Så mycket fina saker. Man bläddrar och bläddrar i denna katalog om och om igen. Snacka om beslut ångest. Jo , jag hittade mycket fint. Det får ni se när jag har fått hem det.
Tack Camilla att jag fick komma hem till dig. Mycket trevlig kväll.


Tack för era råd om mitt dockskåp. Så kul med alla kommentarer. Det blir nog den gröna tapeten i det lilla sovrummet.
Ha nu en skön Onsdag mina vänner.

Kram Pernilla♥

7 kommentarer:

CARINA I OCKELBO sa...

hittat hit via pyssel och inredning oj va mycket fint , kommer tebax o kikar mera sedan lite brått å göra annat idag.

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Så roligt med inredningsparty! Undrar just vad du hittade för fint...
kram
Marie

Anna sa...

Så fint det ser ut hos henne!

Jo, jag såg min chans när rörmokaren ändå var här! Med toa och handfat borta kan man ju sätta igång på allvar!

Kram Anna

Country Hill sa...

Låter som om du hade en toppenkväll kan tänka mig att det fanns mycket fint att shoppa.
Fnissar åt din fråga om jag aldrig är hemma, visst är jag det men det är nästan alttid nåt jobb på gång oftast väldigt roligt.
Kram Lena

Betongglädje sa...

Jätteroligt att du kom, men synd att du fick köra långt! Spännande att se vad du köpte sedan, jag hade så svårt att bestämma mej men jag får visa senare på bloggen vad det blev ;)
Hoppas det är ok att jag lånar lite bilder av dej för jag missade att fota helt i går....
Ha det gott!
Åh stor kram!

Anette sa...

Hejsan
Åh vilket härligt fönster.
Så mycke fina saker att välja på förstår att du fick beslutsångest;)
Ha en fin kväll.
Spännande att se vad du hitta för fint sen.
Kramen Anette

Viola sa...

Vad mysigt..blev det några fynd..kram