HärligaLivet

onsdag 29 februari 2012

♥Tack ♥

Hej igen !

Hoppas ni har det bra. Lite vår känslor får man allt nu. Fåglarna kvittrar och det är ljust både tidigt på morgonen och ljusare längre på kvällen. Härligt. Antagligen är det därför jag är så trött. Har hört flera som är trötta och har ingen ork till något.  Därför blir detta ett kort inlägg. Har inga idéer och inget kul att komma med. Men jag måste tacka er goa vänner som tittar in här och lämnar söta och gulliga kommentarer. Det värmer verkligen. ♥♥♥
Det är ni som gör att jag vill sitta här vid datorn och läsa i fina bloggar och se vad fint ni gör med både ditten och datten.



Ha en fin Onsdag.
Kram Pernilla

3 kommentarer:

idémakeriet sa...

Din ork kommer tillbaka Pernilla, du ska se kommer solen lite mer i bilden då är orken också tillbaka.
Roligt att läsa att du var nöjd med dina saker.
Kul att du vill vara med i min lilla utlottning, jag håller tummarna.
Kram Gerda

Elsa och Helena sa...

Är är det en till som är trött...det är väl stora vårtröttheten som slgit till. Känner igen mig...har ingen lust eller ork. Nu får vi pigga på oss:)

KRAM Helena

Vita Falkens Lantliv sa...

Hej vännen!

Ja denna trötthet är inte rolig:( Men vi kommer snart pigga och alerta igen;)

Kram Susanne