HärligaLivet

torsdag 19 april 2012

♥Härligt♥

Hallo!
Torsdag i dag och det är full fart mot helgen. Snart ska jag åka till Valstaäng för kvälls pyssel. Mina kassar är packade med saker jag har med mig. Bra om man har med sig lite eget oxå så blir det inte så mycket för min lilla plånbok att betala. Ska träffa mina goa vän lotta oxå i kväll. Vi har träffats på Valstaäng. Sen dess har vi nästan varit på samma kurs kvällar. Så kul med nya vänner men som man ändå inte träffar så ofta. Även hon bloggar. Fast hon bloggar inte om inredning =) Hihi..... Men hon skrivet mycket fint ibland.











 I går kväll var jag och min granne ute på en promenad. Vi sa just som vi gick här i lilla Nävekvarn. Gud så fint vi bor. Havet  och skogen på nära håll. Många fina skogs rundor kan man ta, men man är ändå inte långt hemifrån. 

Jag blir oxå så väldigt glad för era fina och goa kommentarer ni lämnar här hos mig.
Nu önskar jag er en trevlig kväll.
Kram Kram






7 kommentarer:

Änglarum sa...

Fina bilder!härligt att bo så fint!ha en mysig pyssel kväll!kram Jessica

Enelid vitt och lantligt! sa...

Fina bilder..Ja tänk att imorgon är det fredag igen. Dagarna går nästan för fort..
Kram Carita

bakom berget sa...

Gott att få bo som Du gör. Hoppas att ni fick en trevlig kväll.
Kram Åsa.

Emilias Ljuva Ting sa...

Så mysiga bilder :)

katha´s kortmakeri sa...

Ska bli kul å se vad ni gjort för fint denna gång.
Så vackra bilder.
Ha de gott!
Kram Katha

Lotta sa...

Gomorron i ruskvädret min vän! Höll du på länge igår??? Malin är supernöjd med sitt verk. Mmm haha ja inredning är inte mycket att blogga om för mej då jag inte är så dutti som du, tror aldrig jag bytt gardiner i vardagsrummet. Men så är det oxå 14m tyg.....
Önskar dej en härlig helg!
Kram Lotta

Rosa i huset i vitt sa...

Härliga bilder ..ja du bor verkligen vackert.

Ha en trevlig helg
Kram Rosa