HärligaLivet

fredag 2 november 2012

Kärlek & Djur !

Fredags feeling !

Idag är det fredag igen.♥♥♥ Inte vilken Fredag som helst utan i dag är det 16 år sen jag träffade min älskade Ted. ♥♥♥


Oj oj tiden går, men jag tror jag älskar honom mer och mer för varje dag som går.
Så det ska firas i kväll med champagne och en god måltid som jag ska göra.

                                   JAG ÄLSKAR DIG ♥



 Det är den sista dagen på Höst lovet. En dag var vi och bowlade jag och barnen och i dag har vi varit på
Tropicarium i Kolmården.




Inte mina favorit djur precis men ändå kul.  Hajar och fiskar är fint och titta på, men spindlarna sprang jag för bi, ormar är väl okej. Lite läskigt fastän dom är innanför glas.

I morgon bitti ska jag och grannen ge oss i väg mot Halland, Vart tror ni vi ska ???

Ha nu en härlig helg.
Kram Pernilla





8 kommentarer:

bakom berget sa...

Grattis till era 16 år! Ta det nu lugnt ner till Ullared och handla inte mer än du kan få in i bilen.
Vi hörs.

Kram Åsa.

Betongglädje sa...

Ullared! va kul =) Jag hoppar på i Norrpan ;)
Handla inte i hjäl dej!
Stor Kram Camilla

Rosa i huset i vitt sa...

Ha en trevlig helg och tippar att du ska till ullared.

kram Rosa

~ INA ~ Inas☆House sa...

Grattis till er 16-åriga kärlek ♥
Åh vad roligt att komma iväg på shopping! Hoppas att du finner fina saker.

Kramen
Ina

katha´s kortmakeri sa...

Visst ska traskronorna med till violas julmarknad.
Å shopping tur... Va kul...
Ha de gott vännen.
Kram Katha

Unknown sa...

Hejsan vännen!
Grattis till era 16år tillsammans <3.
Vad kul med ett besök på Kolmården fast jag föredrar nog spindlarna framför ormarna :).
Tack så hemskt mycket för den fina awarden så kul att du gillar min blogg :).
Ha nu en skön helg, kram Ing-Britt

Unknown sa...

Grattis till era 16 år :)

Skulle inte vågat in där fast ormarna är bakom glas :S
Ha en trevlig kväll och helg
Kram Maria

~ INA ~ Inas☆House sa...

Jag har en liten sak till dig på min blogg. :)

Kram
Ina