HärligaLivet

fredag 23 november 2012

Trevlig Helg !

Fredagen har in finnit sig igen. Ja jag klagar alltså inte. Älskar Fredagar.
Det är något speciellt med dem. Kommer hem från jobbet och bara går runt och myser. Tar en cider eller fler :0) Familjen kommer hem, man äter god mat, lyssnar på favorit musiken och man bara är.

Idag ska jag packa för i morgon åker jag och mannen till Skåne. Fest se ni. Ska svänga dom lurviga till Sven -Ingvars. Tjohooo klackarna i taket.....
 
 
Det här fina fatet med tillbehör vann jag i en grupp som finns på Facebook.
Gruppen heter
Kika gärna in där. Många fina ideer från pyssliga människor.
Tack snälla Marie Louise, Så nöjd. Du kan även kika på hennes blogg Här
 
Hoppas ni nu får en skön Fredag och en mysig helg.
Kram pernilla
 
 
 
 
 
 
 
 
 

12 kommentarer:

skifferhuset sa...

Å vad kul att få svänga benen till Sven-Ingvars, mina stora idoler när jag var ung! Var nog inte så konstigt att man inte sågs hos Viola med allt folk som var där, men jag stog precis ovanför trappen till höger! Såg ju inte dig heller!! Ha nu en superhelg i Skåneland! Kram Iréne

EM sa...

Ha nu en jättemysig helg, och kör försiktigt!
kram elsamarianne

Unknown sa...

Såå himla kul med lite party och att få dansa av sig lite :).
Visst är det något speciellt med fredagar...då bara är man...
Grattis till det fina ljusfatet.
Ha de nu så kul men kör försiktigt.
Kramar Ing-Britt

Lotta sa...

Hej gumman, hittade inte låddan så det blev en korg modell hjärta.
Håller med, fredag = Bästa dagen i veckan! Själv ska jag på tjejmiddag. Förväntar mej att Taxi-maken stället upp... :)
Grattis till fina vinsten!!!!
Ha nu rikigt sköj i helgen o kör siktigt!
kram L8

Hanna sa...

Ville bara titta in och önska en fin helg.
kram
Hanna

Enelid vitt och lantligt! sa...

Ha en riktigt trevlig helg du med!
Kram Carita

Sofia sa...

Hoppas att ni får en härlig helg!
Det går bra att komma annan dag till mig också... bara man hör av sig innan!
I Gamleby ( ca 8 km från mig ) Är det loppis och antik-tätt.... Annars så är det gott om fina butiker i Västervik... tex. Vita Magasinet, som en vän till mig har!
Hör av dig om du får lust att komma!
Kram Sofia

Rosa i huset i vitt sa...

Grattis till din fina vinst och ha det så kul och dansa mycket

kram Rosa

idémakeriet sa...

Hoppas att du har då en jätte trevlig helg. Skönt att komma ut.
Tack för tipset, fler pysselidéer behövs:)
Ha det bra.
Kram Gerda

Titti sa...

Grattis till din vinst på fb. Är verkligen en mysig grupp . Ha en fortsatt fin helg. Kram Titti

Nyanser av vitt sa...

Åh vilket fint fat. Jag är en usel Facebookare men ska försöka titta in där. Kul att du vill upplåta ditt hem till Lars-Arne
Kram Agneta

katha´s kortmakeri sa...

Grattis till en fin vinst.
FB sällan...
Traskrona snart på väg ska bara:)))
Mimmis garage har bara öppet några gånger per år det vita pepparkakshuset skriver om det.
Ha de gott!
Kram Katha