HärligaLivet

onsdag 24 augusti 2011

Det blir längre mellan varje inlägg. Nu har jag börjat jobba igen. Hm 5 år sedan sist. Känns som bloggen kommer lite åt sidan. Jag varken orkar eller hinner göra något hemma. Det har ju inte gått en vecka enu men jag får snart in en rutin på det. Ni andra hinner ju att blogga så det gör nog snart jag med. Jag jobbar ju bara 5 timmar om dan, men som sagt jag är inte van vid att vara borta varenda dag.
Men det är så kul på jobbet. En liten skola med ca 25 elever  och 2 dagis avdelningar + några lärare.
Om ca en vecka kommer jag att flytta in i ett nybyggt kök. Oj oj ........ Det kommer bli så fint där och rent och fint. Gissa om jag vill inreda det,,,,, haha vi får väl se om lärarna är positiva till det.


Nu måste jag väcka barnen som ska till skolan.
Ha en fortsatt skön vecka.
Thingeling.....

Inga kommentarer: