HärligaLivet

lördag 31 december 2011

♥♥♥GOTT NYTT ÅR ♥♥♥

Hej alla fina!

I dag är det dagen det. Ett nytt år ska hyllas in. Men vart tar tiden vägen. Den rusar med blixtens fart.
I kväll blir det fest hos grannarna. Ska bli jätte kul och så har man ju nära hem, FNISS....
För övrigt blir det en lugn dag fram till kvällen. Det mesta av julen är bort plockat. Har bara ljus stakarna kvar och julgardinerna i köket.( Väntar på nya som jag beställt).




Vita tulpaner köpte jag i går. Vem kan låta bli? Inte jag.
Hihi nu blev det bilder från köket igen. Men jag verkligen älskar mitt kök och det är nog där dom flesta förändringar sker eller....Lite nya saker ha jag köpt på rean i dom mysiga inrednings butikerna på öster i Nyköping. ( Kolla spalten till höger, där finns dessa butiker.)
Nä, nu bubblar jag så där mycke igen... Hihi är ni kvar......



Tack för ett roligt härligt år med er bloggare och Fb läsare, jag önskar er ett riktigt GOTT NYTT ÅR.....

Vi ses 2012.
KRAM ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

4 kommentarer:

Unknown sa...

Gomorron vännen,jag tycker inte att du bubblar för mycket,så bubbla på du..;))) Guuud va skönt att fått bort julen,jag väntar bara på att bli bättre så jag orkar ta bort mitt...
KRAAAAM och ha det så roligt ikväll!!!

Betongglädje sa...

Längtar oxå efter att ta bort julen! Jag tror man tänker vår mer överlag nu eftersom det inte finns någon snö..!
Hoppas du hittar hem i kväll ;) fniss.
Gott Nytt Blogg år 2012 ♥♥♥
Kramen

Anna sa...

Gott Nytt År till dig också pernilla!!
Kram Anna

Nyanser av vitt sa...

Mysigt med lite fest tillsammans med goda vänner.
Kram Agneta